Забезпечення моніторингу якості освіти; нестандартні форми оцінювання; удосконалення контролю ЗУН як засіб підвищення якості освіти; управління процесом розвитку самоконтролю навчальної діяльності учнів |
|
30.11.2018 |
|
|
|
|
Фисун О.В. |
|
|
2. Стан вивчення предметів, рівень навчальних досягнень учнів в 2-11 класах. (Згідно графіка) |
|
Гатілов В.І., Александров О.Г.
|
|
|
3. Хідатестаціїпедагогічнихпрацівників у 2018/2019 навчальномуроці |
|
Александров О.Г.
|
|
|
4. Робота класнихкерівників, щодопрофілактикиправопорушень та злочинності, СНІДу, наркоманії, алкоголізму |
|
Керівник ШМО класних керівників Бугаєнко І.В.
|
|
|
|
5.Підвищення фахової майстерності вчителів. Інноваційні підходи до творчої індивідуальної діяльності учнів з метою виховання в них стійкої позитивної мотивації навчальної діяльності як важливого фактора формування соціальної активної особистості.
|
|
Алейник Т.Є. |
|
6.Про виконаннярішеньпопередньоїпедради |
|
Гатілов В.І. |
|